Markkinatietoa
Webinaari
Mainoskampanjoiden suunnittelu Saksan markkinoille
Tapahtuman kieli
English / Finnish
Tapahtuma alkaa
01.02.2024 · 09:30
Tapahtuma päättyy
01.02.2024 · 11:00
EET (Helsinki time)

Mitä tulee ottaa huomioon suunniteltaessa mainoskampanjoita Saksan markkinoille?

 

Tässä webinaarissa puhujamme valoittivat Saksan mediamaisemaa ja -kulutuskäyttäytymistä, Suomen ja Saksan välisiä eroja sekä avasivat konkreettisesti mitä markkinoinnissa Saksassa kannattaa tehdä ja mitä ei. Lisäksi heidän asiakkaansa kertovat omaan kokemukseensa perustuen parhaista käytännöistä ja opeista, joita he ovat saaneet mainonnasta Saksan markkinoilla.

Asiantuntijat tulevat kahdesta pitkän linjan markkinointitalosta Suomesta ja Keski-Euroopasta: N2 ja RTL AdAlliance. Näistä suomalainen markkinointitoimisto N2 on markkinointiviestintäyritys, jossa työskentelee lähes 100 ammattilaista. N2 yhdistää dataa ja oivalluksia huippuluokan luovuuteen asiakkaiden menestyksen takaamiseksi. RTL AdAlliance taas on Euroopan johtavan viihdeyhtiön RTL Groupin ja sen mediakumppaneiden kansainvälinen myyntitalo.

Webinaariohjelma & puhujat:

9.30 Tervetuloa!
9.35 Kauppakamari esittäytyy - Lotta Westerlund, varatoimitusjohtaja, Saksalais-Suomalainen Kauppakamari
9.40 Alex Nieminen, N2, ja Henrik Lehtikangas, Wildstyle Network

  • Alustus muuttuvaan mediamaisemaan / markkinointimarkkinaan ja niiden kulttuurisiin eroihin
  • Yrityscase ja haastattelu Hannu Korpivaaran, Suunto, kanssa

10.15 Aki Ronkainen ja Jurre Stek, RTL AdAlliance:

  • Katsaus Saksan B2B-markkinaan, konkreettisin vinkein

 

 

RTL AdAlliance Chamber of Commerce Webinar Presentation Final 010224

N2_Webinar_2.1.